TOPlist

14. 2. 2008

Knižka pre otecka (zdroj Babetko.sk)

Knižka pre otecka, ktorý veľa cestuje... Volá sa to Prvá pomoc. My sme túto knižku pripravili pre nášho tatíka, ktorý odcestoval na 6 týždňov do Austrálie. Pri čítaní knižky mu vypadla aj slzička...

Potrebujeme: farebné papiere, zošívačku, fixky, fotku dieťaťa, korunu, leukoplast, lepiacu pásku, fotku dieťaťa s ockom, farby na otlačenie prstov (napr. vodovky), žuvačku.



POSTUP:

1. Zhotovíme si z farebných papierov knižku /najlepšie menších rozmerov, aby sa vošla oteckovi do peňaženky/. Počet strán nechám na vás, môžete si ju dotvoriť podľa seba. Zošijeme v strede. Na obal napíšeme nadpis.

2. Nalepíme fotku dieťaťa a dopíšeme - to som ja, a dopíšeme Mám____ rokov. /Dieťa dopíše vek./

3. Dieťa nakreslí srdiečko, iné môže nalepiť. Dopíšeme: Srdiečko pre teba, aby si vedel, ako veľmi ťa ľúbim.

4. Lepiacou páskou prelepíme peniažtek a dopíšeme: Tu máš korunku na telefón, keď ti bude smutno, zavolaj mi.

5. Leukoplast prelepený lepiacou páskou a dopísané: Keby si sa porezal, tu máš môj leukoplast.

6. Nalepíme fotku dieťaťa s oteckom a dopíšeme: Aby si nezabudol, keď sme sa spolu hrali.

7. Dieťatko si otlačí prstíky na papier, pripíšeme aj dátum narodenia: Aby si vedel, že patríme k sebe, otlačil som ti mojich 5 prstíkov.

8. Lepiacou páskou prelepíme detskú žuvačku: Chuť tejto žuvačky ti ma pripomenie.

9. Dieťa buď nakreslí alebo nalepí nejakú drobnosť, s čím sa otecko môže pohrať...

foto: autorka

Podeľte sa s ostatnými o vašu obľúbenú činnosť! Pošlite nám návod s fotkami na dagmar@babetko.sk, odmeníme vás milým darčekom z dielne rodinka.sk – babetko.sk.





Žiadne komentáre: